Opis Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji. Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela! W tej książce między innymi: - analiza danych marketingowych - opracowywanie strategii najbardziej zyskownych wycen - wykorzystywanie narzędzi prognostycznych - analiza łączona i analiza wyborów dyskretnych - pomiar skuteczności wydatków na reklamę - analiza danych z mediów społecznościowych
Zobacz produkty kupowane razem Poprzednie Następne Microsoft Excel 2019. Analiza i modelowanie danych biznesowych Winston L. Wayne Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2019 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. Nowe wydanie obejmuje zagadnienia od... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 83,79 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 101,75 zł Microsoft Excel 2010. Analiza i modelowanie danych Winston L. Wayne Książka pozwala opanować techniki modelowania i analizy danych, umożliwiające przekształcanie danych w końcowe wnioski. Od ponad 10 lat Wayne Winston uczy klientów korporacyjnych i studentów MBA najbardziej efektywnych sposobów wykorzystywania programu Excel do pomocy w rozwiązywaniu problemów... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 69,85 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 78,54 zł Logistyka. Koncepcja zaintegrowanego zarządzania Piotr Blaik Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem nastawionym na osiągnięcia sukcesu rynkowego. Autor kompleksowo... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 45,43 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 55,17 zł Biznes, etyka, odpowiedzialność Wojciech Gasparski Połączenie gospodarki z nauką i techniką oraz ich współdziałanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylematów etycznych. Prezentowana książka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczającym zarówno podstaw teoretycznych, jak i praktycznych... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 82,34 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 76,85 zł Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. Rynek – Ryzyko – Procedury Anna Motylska-Kuźma Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Wybór odpowiedniego źródła finansowania powinien obecnie uwzględniać nie tylko dostępne do tej pory, znane, tradycyjne metody pozyskiwania kapitału, lecz także ich odpowiedniki... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 35,33 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 31,85 zł Zarządzanie bezpieczeństwem żywności Danuta Kołozyn-Krajewska Tadeusz Sikora Bezpieczeństwo żywności jest dla współczesnego konsumenta najważniejszą cechą, której oczekuje od nabywanej i konsumowanej żywności. Sfera zapewnienia tego bezpieczeństwa jest obecnie ściśle regulowana normami prawa unijnego i krajowego. W ostatnim dziesięcioleciu wiele się zmieniło w tym... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 44,15 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 46,75 zł Państwowa Straż Rybacka i Społeczna Straż Rybacka Bolesław Kurzępa Publikacja stanowi kompleksowe omówienie statusu prawnego Państwowej Straży Rybackiej i Społecznej Straży Rybackiej oraz strażników rybackich. Wiele miejsca poświęcono w niej kompetencjom PSR, które obejmują zarówno problematykę administracyjną, jak i postępowania w sprawach o wykroczenia. Istotne... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 46,00 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 42,88 zł Hotelarstwo. Usługi - eksploatacja - zarządzanie Aleksander Panasiuk Daniel Szostak Podręcznik akademicki do hotelarstwa jest kierowany do wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach turystyka i rekreacja oraz hotelarstwo, jak również do praktyków gospodarczych zajmujących się na co dzień zarządzaniem i eksploatacją hoteli. Książka zawiera kompleksową wiedzę na temat... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 69,20 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 64,59 zł SzczegółyPokaż więcej Autor: Winston L. WayneIlość stron: 616Oprawa: MiękkaWydawnictwo Helion, Wydawnictwo OnepressStan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.Model: 978832835850833EAN: 978832835850833ISBN: 9788328358508Język: polskiWymiary: 17.0x24.0x2.8 cm Podobne do Analiza marketingowa Poprzednie Następne Microsoft Excel 2019. Analiza i modelowanie danych biznesowych Winston L. Wayne Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2019 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. Nowe wydanie obejmuje zagadnienia od... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 83,79 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 101,75 zł Microsoft Excel 2010. Analiza i modelowanie danych Winston L. Wayne Książka pozwala opanować techniki modelowania i analizy danych, umożliwiające przekształcanie danych w końcowe wnioski. Od ponad 10 lat Wayne Winston uczy klientów korporacyjnych i studentów MBA najbardziej efektywnych sposobów wykorzystywania programu Excel do pomocy w rozwiązywaniu problemów... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 69,85 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 78,54 zł Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw Stanisław Ślusarczyk Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym... Akademickie podręcznikiOgraniczona dostępność Cena: Cena detaliczna: 23,33 zł w magazynie dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 26,91 zł Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty Teresa Taranko Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 54,65 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 51,00 zł Outlet Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty Outlet Teresa Taranko Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w... Akademickie podręcznikiOgraniczona dostępność Cena: Cena detaliczna: 52,16 zł wysyłka w 48 godzin dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 58,68 zł Outlet Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce Outlet Teresa Taranko Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 48,30 zł wysyłka w 48 godzin dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 34,50 zł Metody ilościowe w badaniach marketingowych Małgorzata Roszkiewicz Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 69,20 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 64,59 zł Zarządzanie i planowanie marketingowe Andrzej Pomykalski Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków. Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 60,44 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 56,41 zł Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce Teresa Taranko Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 55,20 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 36,51 zł Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku Krystyna Mazurek-Łopacińska Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 95,48 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 89,12 zł Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności Andrzej Sznajder Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku.... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 54,66 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 51,02 zł Outlet Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków Outlet Grażyna Red Golik-Górecka Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 27,93 zł wysyłka w 48 godzin dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 39,90 zł Współpracujemy z: Korzystamy z plików cookies. Warunki przechowywania i dostępu do cookies możesz ustawić w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej X
SzczegółyPokaż więcej Autor: Winston L. WayneIlość stron: 616Oprawa: MiękkaWydawnictwo Helion, Wydawnictwo OnepressStan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.Model: 978832835850833EAN: 978832835850833ISBN: 9788328358508Język: polskiWymiary: 17.0x24.0x2.8 cm
Podobne do Analiza marketingowa Poprzednie Następne Microsoft Excel 2019. Analiza i modelowanie danych biznesowych Winston L. Wayne Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2019 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. Nowe wydanie obejmuje zagadnienia od... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 83,79 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 101,75 zł Microsoft Excel 2010. Analiza i modelowanie danych Winston L. Wayne Książka pozwala opanować techniki modelowania i analizy danych, umożliwiające przekształcanie danych w końcowe wnioski. Od ponad 10 lat Wayne Winston uczy klientów korporacyjnych i studentów MBA najbardziej efektywnych sposobów wykorzystywania programu Excel do pomocy w rozwiązywaniu problemów... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 69,85 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 78,54 zł Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw Stanisław Ślusarczyk Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym... Akademickie podręcznikiOgraniczona dostępność Cena: Cena detaliczna: 23,33 zł w magazynie dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 26,91 zł Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty Teresa Taranko Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 54,65 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 51,00 zł Outlet Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty Outlet Teresa Taranko Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w... Akademickie podręcznikiOgraniczona dostępność Cena: Cena detaliczna: 52,16 zł wysyłka w 48 godzin dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 58,68 zł Outlet Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce Outlet Teresa Taranko Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 48,30 zł wysyłka w 48 godzin dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 34,50 zł Metody ilościowe w badaniach marketingowych Małgorzata Roszkiewicz Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 69,20 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 64,59 zł Zarządzanie i planowanie marketingowe Andrzej Pomykalski Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków. Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 60,44 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 56,41 zł Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce Teresa Taranko Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 55,20 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 36,51 zł Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku Krystyna Mazurek-Łopacińska Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 95,48 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 89,12 zł Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności Andrzej Sznajder Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku.... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 54,66 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 51,02 zł Outlet Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków Outlet Grażyna Red Golik-Górecka Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 27,93 zł wysyłka w 48 godzin dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 39,90 zł Współpracujemy z: Korzystamy z plików cookies. Warunki przechowywania i dostępu do cookies możesz ustawić w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej X