Dungeons & Dragons. Acquisitions Incorporated. Edycja angielska

Wysyłka w
Produkt niedostępny
Nasza cena: 138,67 zł

Produkt niedostępny

Welcome to Acquisitions Incorporated!

Explore a wealth of peril AND personalities for the world’s greatest roleplaying game.

The Forgotten Realms are full of powerful factions vying for control, AND for a time, each has had the upper hand. The Harpers. The Zhentarim. The Lords’ Alliance. The Order of the Gauntlet. The Emerald Enclave. I might be forgetting one OR two. There’s a bunch of these things.

If none of those organizations can help you, consider Acquisitions Incorporated. Called “Faerûn’s Definitive Adventuring Brand” by ... well, by the company itself, they’ve been in operation for more than a decade, AND it’s mostly been fine. For them. I should emphasize that it’s been fine for them specifically. It’s not always fine for the people who hire them, AND it’s definitely not fine for the people they’re hired to rob.

Truth is, though, when you’re just starting out in the adventuring business, it might be nice to have a leg up. It can be a big help to have access to the powerful artifacts, expertise, AND jobs that Acquisitions Incorporated has to offer a new franchise. Plus, there are always openings available.

Just try not to think about why.

Acquisitions Incorporated is a different flavor of D&D full of madcap heists AND hilarious moments, AND it’s one of the new ways to tell fantastic D&D stories. Includes an adventure that will take characters FROM levels 1 through 6, establishing your party's claim ON a world they've just begun to explore - AND to strip-mine for profit.

Zobacz produkty kupowane razem
  • Neuroshima Edycja 1.5

    Wzdłuż autostrad stoją wraki dawnych samochodów, poprzewracane drogowskazy i zniszczone linie wysokiego napięcia. Na mapie Stanów ostało się kilka miast, kilkanaście większych miasteczek i setki, tysiące osad. Ruszysz sto mil i znajdziesz się samotny, jak rozbitek na falach oceanu. Gdziekolwiek się...
    Książka, op. twarda
    Cena: Cena detaliczna: 47,45 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Warhammer. Księga Zasad

    Kontynuacja wspaniałej gry fabularnej Warhammer Fantasy Role Play, której I edycja stała się kultowym RPG w Polsce. Podręcznik Główny - Warhammer Fantasy Roleplay Warhammer Fantasy Roleplay to kompletna gra. Do rozpoczęcia rozgrywki potrzebujesz jedynie niniejszej książki, kilka kostek i grupy...
    Książka, op. twarda
    Ograniczona dostępność
    Cena: Cena detaliczna: 149,71 zł
    w magazynie
  • Graj fabułą. Druga edycja

    Trzeci tom uniwersalnych almanachów dla Mistrzów Gry traktuje o tworzeniu przygód. Znajdują się w nim konkretne, opatrzone licznymi anegdotami i przykładami z gry odpowiedzi na pytania: Co trzeba wiedzieć przed przystąpieniem do projektowania przygody? Jakich błędów unikać? Jak zaprojektować...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 27,67 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Graj z głową. Almanach Mistrza Gry

    Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza? Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania... z głową! Artykuły zamieszczone w Graj z głową: Almanach Mistrza Gry podejmują...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 26,04 zł
    w magazynie
  • Graj Trikiem

    Graj trikiem to kolejny z alamanachów Mistrza Gry. Podręcznik w całości poświęcony jest przygotowaniu sesji RPG. Dziesiątki porad dotyczą tego jak zaskoczyć graczy i pogłębić atmosferę na sesji poprzez odpowiednie przygotowanie miejsca do gry, dobranie muzyki, oświetlenia, czy specjalnych gadżetów...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 26,04 zł
    w magazynie
  • Słowianie. Klechdy

    Słowianie: Mitologiczna gra fabularna - Klechdy zawiera aż sześć scenariuszy. Dzięki nim przeniesiecie się do krainy Slavii, w której miłość przeplata się ze zdradą, toporem, krwią oraz przesądami. Wszystkie historie biorą garściami z najlepszych elementów systemu. Inspirują się ciekawymi motywami...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 43,57 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Zew Cthulhu. Samotnie przeciwko ciemności. Zniweczenie triumfu lodu

    Gra Zew Cthulhu Samotnie przeciwko ciemności Czworo przyjaciół zostaje wciągniętych w mroczną historię. Bezcenny artefakt, który zniknął w tajemniczych okolicznościach, ma zostać wykorzystany do przeprowadzenia bluźnierczego rytuału. Według wszelkich przesłanek, doprowadzi ON do zniszczenia świata....
    Książka, op. twarda
    Cena: Cena detaliczna: 83,80 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Neuroshima Bestiariusz. Bestie

    Te co skaczą i fruwają Pustynia: (...) Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili rozległo się miękkie trzaśnięcie i krzyk umilkł. To był Kopacz. Ruiny i jaskinie: (...) Klark nie...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 26,04 zł
    w magazynie
Podobne do Dungeons & Dragons. Acquisitions Incorporated. Edycja angielska
  • Dungeons & Dragons. Baldur`s Gate

    Witajcie we Wrotach Baldura, mieście ambicji, korupcji i zbrodni. Stawiacie ledwie pierwsze kroki na ścieżce poszukiwaczy przygód, a już zostajecie uwikłani w intrygę, której sieci rozciągają się od cieni Wrót Baldura aż ku szeregom Krwawej Wojny! Czy zdołacie zwrócić piekielne machiny wojenne i...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 163,15 zł
    w magazynie
  • Neuroshima. Bestiariusz. Maszyny

    Bestiariusz: Maszyny, czyli trzynasty dodatek do Neuroshimy. Co w środku? Przede wszystkim dokładny opis sześćdziesięciu molochowych maszyn, o nich dokładniej za chwilę. Na samych opisach robotów bowiem się nie kończy, bo w dodatku znalazło się także miejsce na kilka rozdziałów bardziej...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 27,67 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Advanced. Groty i Giganci

    Advanced: Groty i Giganci jest polską, klasyczną grą fabularną, która wykorzystuje zasady gry Swords & Wizardry: Whitebox oraz darmowe zasady Dungeons & Dragons 3.5 oraz 5. Nie jest to gra staroszkolna, jako że wykorzystuje trochę nowoczesnych pomysłów. Jest to gra staromodna - list miłosny do...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 58,75 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • Neuroshima Nowy Jork

    „Wszystko, co wiedziałeś o NY, to bajki. Pół Ameryki wie, że jesteśmy wielką, pieprzoną, odbudowaną metropolią. Że mamy prezydenta, prawo, konstytucję i inne pierdoły. Że jest tu armia, co chroni i służy. Odbudowane dzielnice czekające na pracowitych przybyszów. Że u nas nie wypatroszą cię za kolor...
    Książka, op. miękka
    Ograniczona dostępność
    Cena: Cena detaliczna: 25,90 zł
    w magazynie
  • Neuroshima Miami

    Drugi z serii Nationbooków. Po Detroit przyszedł czas na miasto krokodylii i aligatorów. 196 stron zabudowanych czcionką tak gęsto, jak gęsto tylko Portal potrafi zapchać strony. Setki lokacji, bohaterów niezależnych, anegdot, grypsów, pomysłów na przygody. Każdy, ktomu podobało się Detroit, może...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 27,97 zł
    w magazynie
  • Słowianie. Mitologiczna gra fabularna. Edycja 1.5

    Słowianie: Mitologiczna Gra Fabularna 1.5 wprowadza Gracza do ogromnego, fikcyjnego świata, w którym wczesnośredniowieczne realia są przeniknięte magią słowiańskich bogów i rytuałów wołchwów. Tutaj przesądy zyskują prawdziwą moc, a lasy oraz pola zamieszkują demony, potwory. Gracze Gracze wcielają...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 116,64 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Neuroshima. Ruiny

    Ruiny to szesnasty dodatek w serii Neuroshimy. Jego tematem są opuszczone budowle, gruzowiska, zawalone wieżowce i wszystko co się z nimi łączy. Co znajdziecie w środku? Wyprawa w ruiny: (…) Gdy wjeżdżasz do osady, masz przed sobą zamieszkane ruiny. Gdy czujesz się dumnym mieszkańcem metropolii -...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 26,88 zł
    w magazynie
  • Neuroshima Krew i Rdza 2

    Krew i Rdza 2 to dodatek przeznaczony dla Mistrzów Gry. Zbiór przynosi im wsparcie w postaci kilkudziesięciu scenariuszy i pomysłów na przygody w rozmaitych stylach, miejscach i kolorach. KiR2 to także zastrzyk informacji o świecie Neuroshimy: w rozdziale Tajemnice Mistrza Gry znajdziecie krwiste...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 26,02 zł
    w magazynie
  • Słowianie. Dziennik zielarski

    Oto dodatek o nazwie Słowianie: Dziennik zielarski. Liczy ON 84 stron w standardowej, miękkiej oprawie. Słowianie: Dziennik zielarski zawiera: dokładny opis 20 fikcyjnych roślin charakterystykę i sposoby wykorzystania elementów 9 drzew (w tym jedno fikcyjne z Wielkiego Gaju) 20 przesądów związanych...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 38,90 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Słowianie. Mitologiczna gra fabularna. Wybrańcy

    Czym jest ta gra? Słowianie przenoszą graczy do fikcyjnego uniwersum, utrzymanego we wczesnośredniowiecznej stylistyce. Opisany świat jest bardzo podobny do realnego z IX-XI w., gdzie jedyną rozumną i cywilizowaną nacją są ludzie. Jednak nie ma tutaj rozległej władzy centralnej, podstawę systemu...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 46,68 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • De Profundis

    De Profundis to reedycja niedostępnej od lat polskiej gry RPG. Wydana w roku 2001, była drugą, która doczekała się wydania zagranicą. Miała swoje wydanie anglojęzyczne (Hogshead Publishing), hiszpańskie (Edge Enternainment) oraz niemieckie (Krimskrams Kiste). Została tam zauważona i doceniona,...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 26,04 zł
    w magazynie
  • Neuroshima Bohater Maxx

    Bohater Maxx to paliwo dla wyobraźni graczy, by stworzyli postać, jakiej jeszcze nie mieli. Nawet, jeśli grają naprawdę regularnie, a cmentarzysko ich postaci jest rozległe i pełne najróżniejszych pochodzeń i profesji. Przykład? Dzięki poprzednim tomom możesz stworzyć Europejczyka, Hibernatusa albo...
    Książka, op. miękka
    Cena: Cena detaliczna: 26,05 zł
    w magazynie