Egzamin gimnazjalny Testy z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych

Wysyłka w
Produkt niedostępny
Nasza cena: 18,56 zł 25,90 zł Taniej o: 28%

Produkt niedostępny

Egzamin gimnazjalny. Testy z przedmiotów matematyczno-przyrodniczychKolejna książka z polecanej przez metodyków w całym kraju serii "Lubię się uczyć", dzięki której już tysiące gimnazjalistów z powodzeniem zdało swój pierwszy, ważny egzamin!Książka umożliwia wszechstronne i rzetelne przygotowanie się do bloku matematyczno-przyrodniczego egzaminu gimnazjalnego.Adresowana jest głównie do uczniów trzeciej klasy gimnazjum, choć można z niej korzystać także w klasach młodszych. W nietypowy i interesujący sposób, bo podczas podróży dookoła świata, uczeń będzie mógł lepiej, łatwiej, ale i systematycznie przygotować się do tej części egzaminu.Zbiór zawiera zadania o różnym stopniu trudności, które rozwiązywać można podczas samodzielnej pracy w domu. Materiały tu opublikowane mogą być również przydatne na lekcjach powtórzeniowych.Korzystając z książki, można doskonale wyćwiczyć umiejętność rozwiązywania zadań egzaminacyjnych! Książka umożliwia także doskonalenie umiejętności przydatnych w życiu codziennym - podczas rozwiązywania testów uczniowie poznają wiele ciekawych zjawisk i uzyskują interesujące informacje o otaczającym nas świecie. Otrzymują też solidną podstawę dalszego kształcenia, już w szkole ponadgimnazjalnej.Życzymy sukcesów na egzaminie!AUTORZY: Małgorzata Kowalska - ukończyła Wydział Fizyki na Uniwersytecie Warszawskim. Przez dwa lata prowadziła zajęcia dydaktyczne dla studentów Wydziału Fizyki oraz ćwiczenia praktyczne w Pracowni Fizycznej tego wydziału. Po uzyskaniu tytułu doktora nauk fizycznych rozpoczęła pracę w Liceum Ogólnokształcącym, gdzie uczy fizyki.Lidia Krzyżanowska - ukończyła studia na Wydziale Rolniczym Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Jest specjalistą z zakresu chemii rolnej. Po studiach pracowała w Stacji Chemiczno-Rolniczej i Oceny Nasion. Następnie ponad 20 lat uczyła w szkole biologii, chemii i przyrody.Ewa Oczkoś - ukończyła Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki na Uniwersytecie Warszawskim. Przez kilka lat pracowała jako programista maszyn cyfrowych w ośrodku elektronicznym, następnie jako pracownik naukowy w Przemysłowym Instytucie Telekomunikacji. Od ponad 20 lat uczy matematyki w szkole podstawowej i średniej. Wspaniale łączy swoją wiedzę zawodową z doświadczeniem pedagoga, czego dowodem jest ta publikacja.Sławomir Rybkowski - nauczyciel geografii w gimnazjum i szkole średniej z kilkuletnim stażem. Jego główną dziedziną zainteresowania jest geografia społeczno-ekonomiczna, szczególnie rozwój i problemy transportu.

Zobacz produkty kupowane razem