Outlet

Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty Outlet

Wysyłka w
48 godzin + czas dostawy
Wydawnictwo
Ilość stron
272
Nasza cena: 52,16 zł

Opis

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo przedstawia m.in.:

  • istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
  • zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
  • specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
  • uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
  • czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
  • modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
  • rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.

„Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem”.
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Szczegóły

Pokaż więcej

  • Autor: Teresa Taranko
  • Ilość stron: 272
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawnictwo Nieoczywiste
  • Stan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.
  • Model: 978836339150833
  • EAN: 978836339150833
  • ISBN: 9788363391508
  • Język: polski
  • Wymiary: 16.5x24.0x1.5 cm
Podobne do Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty
  • Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce Outlet

    Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako...
    Akademickie podręczniki
    Cena: Cena detaliczna: 48,30 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 34,50 zł
  • Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty

    Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w...
    Akademickie podręczniki
    Cena: Cena detaliczna: 54,65 zł
    wysyłka w 24 godziny
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 51,00 zł
  • Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

    Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako...
    Akademickie podręczniki
    Cena: Cena detaliczna: 55,20 zł
    wysyłka w 24 godziny
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 36,51 zł
  • Metodyki i standardy zarządzania projektami

    W zarządzaniu projektami funkcjonuje wiele różnorodnych metod. Autorzy przedstawili najpopularniejsze z tych metod, aby poznać możliwości ich wykorzystania i pokazać praktykę ich stosowania. Autorzy skupili więc uwagę na: sprawdzonych praktycznie i uzasadnionych teoretycznie metodach zarządzania...
    Akademickie podręczniki
    Cena: Cena detaliczna: 45,43 zł
    wysyłka w 24 godziny
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 41,93 zł
  • Logistyka. Koncepcja zaintegrowanego zarządzania

    Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem nastawionym na osiągnięcia sukcesu rynkowego. Autor kompleksowo...
    Akademickie podręczniki
    Cena: Cena detaliczna: 45,43 zł
    wysyłka w 24 godziny
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 55,17 zł
  • Zarządzanie produktem w modelu lean

    Jak stworzyć udany produkt na podstawie luźnych pomysłów biznesowych Skuteczność w innowacyjności jest dziś warunkiem sukcesu w biznesie. Wygra ta firma, która sprawniej i elastyczniej zareaguje na napływające informacje zwrotne, zgrabniej wybierze najlepsze pomysły i trafniej odpowie na wymagania...
    Akademickie podręczniki
    Cena: Cena detaliczna: 37,33 zł
    wysyłka w 24 godziny
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 41,65 zł
  • HR Business Partner. Koncepcja i praktyka

    HR Business Partner to osoba, która współpracując z kierownictwem organizacji, projektuje i wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania kadrami, tak aby wspomagać realizację celów strategicznych firmy. Autor w przystępny i praktyczny sposób przedstawił: - istotę koncepcji HR business partneringu, -...
    Akademickie podręczniki
    Cena: Cena detaliczna: 77,22 zł
    wysyłka w 48 godzin
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 72,07 zł
  • Metoda Lean Enterprise. W poszukiwaniu innowacji

    Dziś przetrwanie przedsiębiorstwa zależy od tego, jak dobrze radzi sobie ono z odkrywaniem nowych możliwości biznesowych i dostarczaniem klientom wartości. Presja konkurencyjna narasta, a napędzają ją zmiany technologiczne i społeczne. Okazuje się, że ważny jest nie tyle kapitał, ile zdolność do...
    Akademickie podręczniki
    Cena: Cena detaliczna: 37,33 zł
    wysyłka w 24 godziny
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 34,84 zł
  • Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

    W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego...
    Akademickie podręczniki
    Cena: Cena detaliczna: 41,93 zł
    wysyłka w 24 godziny
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 50,92 zł
  • Zarządzanie finansami

    Książka obejmuje podstawową wiedzę o finansach przedsiębiorstw z punktu widzenia finansowych skutków podejmowanych decyzji. Poszczególne problemy zostały zaprezentowane na przykładach w kontekście konkretnych sytuacji decyzyjnych, aby można było tę wiedzę wykorzystać w praktyce. W niniejszym...
    Akademickie podręczniki
    Cena: Cena detaliczna: 58,50 zł
    wysyłka w 24 godziny
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 54,60 zł
  • Świat według prezesów. Jak korporacje kontrolują nasze życie?

    "Bloom i Rhodes (…) proponują spojrzenie na znane problemy pod nowym kątem – popularności szefów wielkich firm. (…) Książka ukazuje związki między zjawiskami i osobami, które na pozór nie mają ze sobą wiele wspólnego: między Donaldem Trumpem i Stevem Jobsem, między popularnością prezesów i...
    Akademickie podręczniki
    Cena: Cena detaliczna: 51,68 zł
    wysyłka w 24 godziny
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 48,24 zł
  • Event marketing w zintegrowanej komunikacji

    Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: teorię marketingu i komunikacji marketingowej, klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji...
    Akademickie podręczniki
    Cena: Cena detaliczna: 62,10 zł
    wysyłka w 24 godziny
    dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 55,64 zł