Opis Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. Szczegółowo przedstawia m.in.: istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny). O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej. „Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem”. Prof. dr hab. Jan W. Wiktor
SzczegółyPokaż więcej Autor: Teresa TarankoIlość stron: 272Oprawa: MiękkaWydawnictwo NieoczywisteStan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.Model: 978836339150833EAN: 978836339150833ISBN: 9788363391508Język: polskiWymiary: 16.5x24.0x1.5 cm
Podobne do Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty Poprzednie Następne Outlet Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce Outlet Teresa Taranko Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 48,30 zł wysyłka w 48 godzin dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 34,50 zł Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty Teresa Taranko Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 54,65 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 51,00 zł Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce Teresa Taranko Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 55,20 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 36,51 zł Metodyki i standardy zarządzania projektami Michał Trocki W zarządzaniu projektami funkcjonuje wiele różnorodnych metod. Autorzy przedstawili najpopularniejsze z tych metod, aby poznać możliwości ich wykorzystania i pokazać praktykę ich stosowania. Autorzy skupili więc uwagę na: sprawdzonych praktycznie i uzasadnionych teoretycznie metodach zarządzania... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 45,43 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 41,93 zł Logistyka. Koncepcja zaintegrowanego zarządzania Piotr Blaik Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem nastawionym na osiągnięcia sukcesu rynkowego. Autor kompleksowo... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 45,43 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 55,17 zł Zarządzanie produktem w modelu lean Mangalam Nandakumar Jak stworzyć udany produkt na podstawie luźnych pomysłów biznesowych Skuteczność w innowacyjności jest dziś warunkiem sukcesu w biznesie. Wygra ta firma, która sprawniej i elastyczniej zareaguje na napływające informacje zwrotne, zgrabniej wybierze najlepsze pomysły i trafniej odpowie na wymagania... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 37,33 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 41,65 zł HR Business Partner. Koncepcja i praktyka Grzegorz Filipowicz HR Business Partner to osoba, która współpracując z kierownictwem organizacji, projektuje i wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania kadrami, tak aby wspomagać realizację celów strategicznych firmy. Autor w przystępny i praktyczny sposób przedstawił: - istotę koncepcji HR business partneringu, -... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 77,22 zł wysyłka w 48 godzin dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 72,07 zł Metoda Lean Enterprise. W poszukiwaniu innowacji Joanne Molesky Barry O'Reilly Jez Humble Dziś przetrwanie przedsiębiorstwa zależy od tego, jak dobrze radzi sobie ono z odkrywaniem nowych możliwości biznesowych i dostarczaniem klientom wartości. Presja konkurencyjna narasta, a napędzają ją zmiany technologiczne i społeczne. Okazuje się, że ważny jest nie tyle kapitał, ile zdolność do... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 37,33 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 34,84 zł Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie Maria Romanowska W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 41,93 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 50,92 zł Zarządzanie finansami Andrzej Rutkowski Książka obejmuje podstawową wiedzę o finansach przedsiębiorstw z punktu widzenia finansowych skutków podejmowanych decyzji. Poszczególne problemy zostały zaprezentowane na przykładach w kontekście konkretnych sytuacji decyzyjnych, aby można było tę wiedzę wykorzystać w praktyce. W niniejszym... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 58,50 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 54,60 zł Świat według prezesów. Jak korporacje kontrolują nasze życie? Carl Rhodes Peter Bloom "Bloom i Rhodes (…) proponują spojrzenie na znane problemy pod nowym kątem – popularności szefów wielkich firm. (…) Książka ukazuje związki między zjawiskami i osobami, które na pozór nie mają ze sobą wiele wspólnego: między Donaldem Trumpem i Stevem Jobsem, między popularnością prezesów i... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 51,68 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 48,24 zł Event marketing w zintegrowanej komunikacji Magdalena Jaworowicz Piotr Jaworowicz Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: teorię marketingu i komunikacji marketingowej, klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji... Akademickie podręczniki Cena: Cena detaliczna: 62,10 zł wysyłka w 24 godziny dodaj do schowka do koszyka najniższa cena z 30 dni: 55,64 zł Współpracujemy z: Korzystamy z plików cookies. Warunki przechowywania i dostępu do cookies możesz ustawić w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej X