Wydawnictwo Gab

  • Psychologiczne aspekty controllingu

    „Interesariusze controllingu” od wielu lat zwracają uwagę na to, że jest on zagadnieniem interdyscyplinarnym pod względem badawczym oraz wielowymiarowym pod względem aplikacyjnym. Warto zauważyć, że controlling bywa na różne sposoby rozumiany oraz na różne sposoby stosowany. Ponadto łączy on w...
    Książka, op. miękka
    Oprawa:miękka
    -23%
    Cena: Cena detaliczna: 65,08 zł 85,00 zł
    w magazynie
  • Marketing

    Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych....
    Akademickie podręczniki
    Oprawa:twarda
    -18%
    Cena: Cena detaliczna: 105,26 zł 129,00 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Zawód infobroker. Polski rynek informacji

    Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja będąca kompleksowym omówieniem infobrokeringu, czyli profesjonalnego, odpłatnego wyszukiwania i opracowywania informacji na zlecenie. Autorzy, specjaliści reprezentujący różne ośrodki akademickie i podmioty gospodarcze, szczegółowo opisują teoretyczne i...
    Akademickie podręczniki
    Oprawa:miękka
    -18%
    Cena: Cena detaliczna: 56,30 zł 69,00 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Planowanie i projektowanie szkoleń

    Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka zawiera uniwersalny i kompletny zbiór informacji na temat tego...
    Akademickie podręczniki
    Oprawa:miękka
    -18%
    Cena: Cena detaliczna: 39,98 zł 49,00 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

    Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: - od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, - jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, - jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu...
    Książka, op. miękka
    Oprawa:miękka
    -17%
    Cena: Cena detaliczna: 48,85 zł 59,00 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

    Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i...
    Akademickie podręczniki
    Oprawa:miękka
    -18%
    Cena: Cena detaliczna: 64,48 zł 79,00 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji wyd. 2

    Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona - następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training. Rewolucyjny program szkolenia...
    Książka, op. twarda
    Oprawa:twarda
    -17%
    Cena: Cena detaliczna: 57,13 zł 69,00 zł
    wysyłka w 24 godziny